piątek, 26 grudnia 2008

Jazoon09 już w czerwcu, już w Zurychu

Na moim lokalnym, WJUGowym podwórku 2 razy do roku odbwają interesujące konferencje. Wiosenna Jawarsovia i jesienna Warsjawa. Na naszym mniej lokalnym krajowym podwórzu mamy do tego Java Developers' Day oraz nowość, międzynarodowy GeeCON (7-8 Maj). Mnie jak dotąd żadnej pozawarszawskiej konferencji nie udało się odwiedzić. Szkoda, wszak podróże kształcą.

Okazji do zmiany tego stanu rzeczy będzie w nadchodzącym roku co niemiara. Oprócz polskich wydarzeń rokrocznie na jawowym kalendarzu pojawia się kilka europejskich i światowych pozycji. Jedną z nich będzie Jazoon. Trzydniowa, czerwcowa konferencja w Zurychu. Byłem już w Zurychu i było całkiem fajnie. Nie od dziś wiadomo, że "jestem umysł ścisły. Mnie się podobają melodie, które już raz słyszałem." więc i miejsca które już widziałem powinny być warte uwagi. Zatem mam nadzieję pojawić się tamże pomiędzy 22 a 25 czerwca 2009 przy okazji konferencji Jazoon.

Niestety program Jazoon09 jest jeszcze wielką niewiadomą. Znanych jest tylko kilku pierwszych prezenterów: Neal Ford, Danny Coward, Roberto Chinnici, Jérôme Dochez. Pozostali powinni się zgłosić do 15 stycznia, więc pewnie niedługo poinformuję siebie i was bardziej szczegółowo.

Nie do końca bezinteresownie, bo mam za to szansę na darmową wejściówkę. Impreza niestety nie jest bezpłatna, uczestnictwo kosztuje 1450-1810 franków szwajcarskich.

Wybierasz się na Jazoon09? Może byłeś na jakiejś innej konferencji? Podziel się opinią w komentarzu!

1 komentarz:

Unknown pisze...

Ja też bym chętnie pojechał.