niedziela, 1 czerwca 2008

będzie blog

no dobra, oszukałem was.

Tylko krowa nie zmienia poglądów. Będzie jednak blog. Dlaczego?
Wbrew temu, co inni rozgłaszają, nie dla tego, żebym sobie wpisał w CV.
A dla tego...
Ostatnimi dniami biorę się ostro za magisterkę. Szukam materiałów, to na gazeta.pl, to na onecie...
Wpadłem na artykuł:
Szał zakupów z zielonymi w kieszeni

gdzie jest napisane
"Wyjątkowo tanie w USA są ubrania, np. dżinsy Bossa, które kosztują w Polsce ponad 400 zł, w amerykańskim centrum handlowym dostać można za połowę tego"

a ja sobie czytam:
"Wyjątkowo tanie w USA są ubrania, np. dżinsy JBossa, które..."

ojojoj... Coś ze mną nie tak?
Nie, to mnie po prostu kręci. Nie Boss, ale właśnie JBoss, Java, Ubuntu i radiowa trójka..

Nadzieja, że ktoś moje wypociny przeczyta, trochę się uśmiechnie, trochę mu się to przyda napełnia mnie satysfakcją. Co więcej, odkryłem dziś 1 komentarz na moim blogu i 1 na mojej wiki.

Ten do wiki - bezcenny. Mój sposób jakoby nie działał. Może ktoś potwierdzić że działa / nie działa moja strona błędu w JSF?

Byłbym wdzięczny.

Dziś mam wenę na pisanie, więc trzymajcie się. To nie jest ostatni post.

Brak komentarzy: